بارالهی به سوی تو می آیم...
اگه فاطمه نیستیم فاطمه گونه باشیم

مذهبی

آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:46---26 بهمن 1392
سلام . وب لاگ قشنگی داری درست می کنی ..........وبلاگ خوبی هست اگه دخترا درک حجاب کنند .........عشق من چادر می پوشه بیشتر بهش میاد.........اگه کمکی خواستی من یه وبلاگ دارم در مورد حجاب اگه خواستی مطالبش می تونی استفاده کنی اگ ه خواستی بیا وبم بگو تا ادرسش رو بدم.....................هر کمکی از دستم بر میاد برات می کنم زینب جان..

علی
ساعت15:45---26 بهمن 1392
سلام . وب لاگ قشنگی داری درست می کنی ..........وبلاگ خوبی هست اگه دخترا درک حجاب کنند .........عشق من چادر می پوشه بیشتر بهش میاد.........اگه کمکی خواستی من یه وبلاگ دارم در مورد حجاب اگه خواستی مطالبش می تونی استفاده کنی اگ ه خواستی بیا وبم بگو تا ادرسش رو بدم.....................هر کمکی از دستم بر میاد برات می کنم زینب جان..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1392ساعت 15:39 توسط زینب السادات|